Cookie Jar

Goddag

Jag kan sjunga lite bättre än Anna Nyblom och njuter av att blanda cement.
Fine ass
My latest celebritycrush- Gus Carr.

Varenda gång någon unge säger domma, vill jag utbrista i  ett vrål: That's nooot even a woord!! som Monica i Vänner. Så nu när det var sagt vill jag  tala om att jag har haft två möten hos Arbetsförmedlingen nu under två dagar och jag ger mig inte föränn jag får lov att sjunga It's a lovely day, just got paid (8). Det har också hunnits med två fika pauser mitt i sökandet, vem dissar cappuchino liksom? Inte jag iallafall. Jag har dessutom hunnit med lite shopping där jag plockat på mig ett diadem, en mascara och present till födelsedagsbarnet Jennie. Nu ska jag bestämma klädval inför aftonen eftersom det blir lite småpartaj i födelsedagsungens ära, om jag har tur hinner jag med ett besök hos kärringgrillen innan det bär av till den centrala delen av stan.



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0