Flaws And All

Godkväll

Jag kan spela kort och njuter av att låta kultingar gnaga itu nyinköpta sneakers.
Elle Magazine sept 08Elle Magazine sept 08Elle Magazine sept 08Elle Magazine sept 08Elle Magazine sept 08
Cheap & Chic.

Jag kom precis från andra sidan rummet, tv-delen dårå. Där satt jag med mina nybakade kakor+kall mjölk och tittade på filmen Skicka vidare. Synd för er som missade den, filmen var väldans inspirerande. Synd bara att jag inte är rillräckligt snäll eller god nog till att skicka vidare filmens budskap i den verkliga världen. Jag är inte så mycket för kedje-sms heller så där sprack skicka-vidare-idén på lättast möjliga nivå. Imorgon fortsätter the big search, so wish me luck!



Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: therese

åhhh! spara lite coccies m. kall mjölk te mig då!! så kan du få sova i min säng ;D höhö

2008-09-22 @ 21:31:55
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Therese: ÅÅÅH jag bakar vad du vill , skynda dig ner t götet ist vettja !

2008-09-22 @ 21:49:29
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0