Hi Hater

Goddag

Jag kan receptet på en mycket god smoothie och jag njuter av att ligga utomhus en stjärnklar afton.
Elsa Hosk
Elsa Hosk

Jag får småpanik hittar inte min (ams)handläggares e-mail adress. Aj aj då, jag som måste/ska/skulle skicka lite uppgifter till denne. ÄH! Nu ska ni får höra glada nyheter istället. Arbetsintervjun hos bemanningsföretaget Logistic Center gick jättebra och jag hoppas att den personalansvarige Madeleine hör av sig imorgon. Alla mina förberedelser kom till användning då hon frågade alla dem frågorna jag memorerat in svaren på så fint. Det var inte nervöst alls och jag hamnade på rätte ställe haha. Jag som sökt så många tjänster nu att jag inte riktigt kan hålla koll på vilka företag som håller på med vad. Men man ska inte fira innan samtalet kommit dessutom är det period-tjänster vilket gör att jag måste hitta något annat att jobba med vid sidan av. Så det blir dagligt jobbsökande i fortsättningen vilket fall som helst. Efter det korta mötet åkte jag till Arbetsförmedlingen för att mögla och störas av brandalarmet därefter hemmåt. Senare på dagen blev jag upphämtad av mulatten i en kapad bil. Chaffisen klarade sig galant hela vägen till slutdestination Åsa, Fortes Fancy Crib. Vi kollade SATC-avsnitt till klockan 03.00 med popcorn och smoothie som sällskap. Det återstår att se vad denna soliga afton har att erbjuda. Nu ska jag äta italiensk mat(yay, go pasta et pesto!) och lyssna på The Games senaste platta till dessert.

- Om jag inte hittar något yrke som passar mig, kan jag ju alltid bli frilans-hater .. u dig ?


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0