I´m Back


Från i fredags :)

Tillbaka efter en underbart rolig helg!

Torsdag:
Jag och Ida tog tåg och bytte till Buss i Katrineholm,
blev donkan medans vi vänta. Jag introducerade låten
Alla gillar brudar BRUDAR BRUDAR BRUDAR också
för henne och vi sjöng och skratta. Under busstrippen
kom jag på att jag inte bor i skogen, för där var påriktigt
ENDAST SKOG! I Nyköping mötte Tess upp oss och vi
handla lite innan vi kom hem till hennes egna mysiga
lägenhet, där blev det mysig middag sen fixa sej lite innan
utgång till en trevlig kareokebar. (Efter att bussen gått sönder
och vi fick åka taxibuss) Lugn till en början men
det blev ganska livat tillslut, men vi sjöng inte i alla fall.
Sen hitta vi en snäll taxichafför, väl hos Tess blev det skratt
åt filmer på youtube, tänk att en panda kan vara så rolig! ;D

Fredag:
Lugn början och trevlig frukost innan vi fixa oss lite, Ida och
Tess åkte till affären medan jag platta håret. Sedan bar det av
mot Sthlm, det första vi gör när vi kommer fram är att äta på
donkan haha illa! Sen hemåt och börja förfesta och folk anlände
titt som tätt, precis innan utgång fixa vi oss lite. Sen blev det PARTY!

Lördag:
Efter en seg start fick vi lite frukost när Robert och Daniella kom
sen bar det av till Grönan,det snurrade i min skalle rejält av allt.
Jag gav mej på fritt fall och ångra mej halvt när jag väl satt där men
var bara tvungen att åka det var coolt men jag skaka typ en kvart efter,
självklart åker jag den igen senare haha! :D Sen vann Kim ett gosedjur
som jag fick TACK! Efter att Ida fått tre st av Robin och Daniella vunnit
en sån stoooor plopp, snacka och folk med tur :D Sen bar det av hem
till Robin, vi spela lite xbox innan folket kom och förfesten var igång, sen
blev det utgång och alla såg helt trötta ut. Jag spenderade en del av kvällen
med att försöka få folket att dansa med mej, det gick halvt bra :) efter
stängning gick vi mot donkan och gick förbi Alex Schulman, Ida ville ju
träffa en "kändis" haha, efter donkan blev det hemgång. Och film som vi
kolla på i max tio min innan vi somna sött!

Söndag:
Vi skulle gå på stan, men blev inte mycket av det vi var för sega. Blev nån
timme på stan med Robin, Jack, Ida och Tess. Lite mat innan pojkarna tog
farväl till oss. Tess åkte ett annat tåg mot Nyköping, hemfärden gick fortare
än väntat i alla fall.

Jag tackar alla som var med för en underbart rolig och trevlig helg och jag
bangar inte att åka upp igen, hoppas att ni är lika nöjda som vi är! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

åååh det vra underbart kul :D:D lala

2008-09-16 @ 01:07:19
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: therese

apkul helg :D (jag sjungde karaoke i torsdags, woho va bra jag va) ;D mihi

2008-09-22 @ 21:39:46
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0