We Bring You Trough The Wire

Godkväll

Jag kan slita ut skor och njuter just nu av mammas hembakade syltbollar.
okänd källa

Fortes, du är inte ensam om huvudvärken idag. Jag har käkat piller, powernapat, promenerat och druckit litervis med vatten. Inget tycks hjälpa, men det är bara att bita ihop och ta hand om resten utav dagens bekymmer. Jag sitter vid dumburk nr 2 och taffsar på mitt CV. Jag som trodde att jag hade tillräckligt med erfarenheter på min lista, men jämnfört med Nadias ser det ut som jag sovit hela mitt liv. Men allvarligt jag är ju vaken, så länge jag fått mitt kaffe iallafall. Anledningen till att jag sitter och taffsar lite extra på papprena är att jag förmodlingen besöker Rekryteringsmässan imorgon, om dem jag planerat att ta följe med ringer så snart. Till er alla som är lika arbetslösa eller med ett fint ord arbetssökande borde ta er en titt förbi, finns sjukt många arbetsgivare som söker folk inom olika yrken. Det var Arbetsförmedlingen som tipsade mig om det igår, eller ja jag visste det redan men spelade omedveten så att dem skulle få känna sig lite duktiga. Jag var på ett tre timmars långt möte hos dem för att få massor av information, trodde jag. Inga nyheter för mig inte, att sitta och jäspa till gubbens onödiga info var inte det roligaste jag varit med om nej. Efter evighetsmötet gick jag hem i höstvädret och satte mig vid datorn. Jag försökte verkligen fixa om vår bloggs layout lite men mina lunar-skills var inte så mycket till hjälp. Dessa koder, förblindar en efter ett tag. Jag bestämde mig för att lägga ner projeket p.g.a sjukdom, misshandlade iris. Om skallen har planer på att hela sig idag, blir det idag jag fortsätter med att smycka vår sida.



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0