Mr.Carter

Goddag

Jag kan massera bort muskelknutar och njuter av att se min familj lycklig.
Kimberly Wyatt

Min yngsta lillasyster lämnade precis vår sillaburk med stans finaste fest-frisyr all made by moi! Två inbakade på vardera sida av huvudet, en fet bula i mitten och högtoffs baktill med lite tuperat. Frisyren påminde om Kimberlys frippa i PCD, don't cha wish ur hairdresser was hot like me (8)? Det har inte hänt så mycket dem senaste dygnen, tyvärr är det inte så mycket action i den arbetslöses liv. Jag har träffat Hero, låt det aldrig gå så lång tid innan vi ses igen bighead! Galet gott att få träffa dig vare iallafall! Det är sånt där kolla-på-film-väder och det är inte det roligaste jag vet, för på senaste tiden har det blivit en massa filmer. Men det blir vad man gör det till och det är sällskapet som räknas, ja filmen måste ju vara bra med såklart men ni fattar vad jag menar. Igår skulle vi kolla på film i H-hood, det blev mer ett evigt zappande mellan kanaler än någon riktig rulle. Jag underhöll mig själv, genom att kasta ner popcorn i Idas månspringa haha. Mindre kul var det när hämden kom, euw .. double euw. Nu ska jag iväg och hitta på något kul, om vissa bara kan bestämma sig för något någon gång tack!


.. got your boy on the d-low, didn't wanna tell, didn't wanna kill your ego.



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0