Next Episode

Goddag

Grattis till körkortet, Nadia!

Jag kan pruta taxipriser och njuter av att applicera dagcréme.
Madonna-
Lace up your life and Vogue with it.

Igår kväll hamnade vi på Keybar eftersom vi alla hade myror i brallan och var i seriöst behov av ett tillgängligt dansgolv. Till skillnad från dem tidigare  gångerna jag tvingats till den klubben spelades det denna gång dansvänlig musik.Jag gnällde på husets Dj ett tag vilket resulterade i reggeaton och hiphop. Jag tar åt mig äran. Han värmde upp med go reggeaton, övergick till "A Millie"(flippa), "Next Episode"(flippa), "Still"(hamnar i dans-trans) därefter  lite oldschool med "Whoop Whoop". Dansgolvet som till mesta dels bestod av vårat följe livade upp brat-stället till max. Ett annat undantag var att det inte bara stod gelé nissar  runtom på stället utan kostymnissar och coooola fotografer joinade. Tack till alla inblandade, ni gjorde både Jennies, Nadias och min dag! Dagens dag har däremot haft minimum tempo med lite smyckesshopping och softilation. Imorgon blir det förhoppningsvis PS-träff,yay!

Och till er som behöver påminnas om hur jag ser ut, ursäktar jag med: Jag fastnar helt enkelt inte på bild.

- Ursäkta?
- Ursäkta, jag försöker jobba här.
- Ursäkta, sätt på lite negerdunk!
- Ursäkta,okej!


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0