Paper Planes

Godkväll

Jag kan äta maskrosblad och njuter av att höra Amanda smaska popcorn.
AnnMari Benedek   AnnMari Benedek   AnnMari Benedek

Innan jag fortsätter med att vänta in VMA 08 ska du(eller ni?) få en liten kort beskrivning av min sköna helg. Jo, i fredags var det filmtajm, en dejt med Ikram och en driveby till Backa MC för att leverera en blommig klänning till en viss kassörska. Kassörskan ville nämligen bära denna blomsterkreaktion när det var dags till att ära Lina och Alexandras födelsedagar. På lördagen skulle detta ske genom en tjejmiddag+utgång, det blev en mysig middag och lite dans hemma hos Lina men pluset blev minus eftersom det skedde lite hemskheter i hennes svalehiss. Men det trodde vi inte skulle hindra oss från att äga Park Lanes lokaler, fastän deras vakter hade motsatta planer. Det var dem som blev vårat hinder istället. Fast det gjorde mig inte så mycket, jag var fortfarande överexalterad och det berodde nog på att några minuter innan vi kommit till klubben sprang jag på Lilla Al-Fadji & Co. Självklart agerar jag som värsta galna groupien istället för att spela cool. Jag fick tre goa kramar, en av lilla Fille, en av långeman AbuHassan och en av båda två. Dem passade själklart på med att promota lite och började rabbla upp x-antal internet sidor som jag självklart också lovade att besöka för att stötta dem störtsköna förortsungarna. Efter Parke Lane-fiaskot tappade dem flesta partysuget, men inte jag nej. Om jag inte får äga deras dansgolv då ska jag fanimej äga ett annat. Och så blev det, jag och mina tre flickvänner åkte till Gretas. Ironiskt nog spelades "Vogue" på nedre våningen och vi vogueade(?) som aldrig förr. Påriktigt som aldrig förr, det är bara den världen som förstår sig på den dansen. Kvällen var för mig iallafall lyckad, t.om. spårvagnsfärden hem var lyckad! Idag har det däremot varit lugnare med hårmask, ansiktsmask och fotbad till SACT-filmen.

Åh just det min "lilla svarta" sprack right by the butt crack igår, så går det när man försöker klämma in för mycket jello i korv-fodral. Det hela löstes med ett svart linne som underkjol. (Y)


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: killino

Stunning Annmari.

2009-05-12 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0