Peace Sign / Index Down

Godnatt

Jag kan släcka lampor och njuter av att hitta på egna dip-recept.
fashionpics.blogg.sefashionpics.blogg.se
fashionpics.blogg.sefashionpics.blogg.se
Krusbär.

Idag hade jag på mig så och träffade dem så, sen var det så kallt så.Sen gick jag hem så och åkte igen så, sen kom jag hem igen så. Hemma var det så, ni vet så så bra. Så det var typ varmt, ni vet jag bor i dem där husen som är så och så. Jag var på två ställen så, ett där det var regn väder o så och ett annat där det var gratis latte o så. Sen hennes hår var typ så.

Översättning:
Idag hade jag på mig ett par ap-sköna bagbyxor som passade till det kalla vädret. Jag stämde träff med Ana, Ikram, Ilona & Meryam. Vi satt och tjötade lite, sedan gick jag hem för att vara utomhus var obehagligt. När jag kom hem käkade jag varm mat, i vår varma lägenhet. Jag satte mig ner och skissa lite innan det bar av till Backa för att dricka gratis kaffe. En av MC's kassörskor hade den snyggaste luggen jag sett på länge,(sedan min egen!) det klädde henne så.


Piz!/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0