Love Lockdown

Goddag

Jag kan plocka vindruvor från lådan och njuter av att ha ryggvärk.
Russell Brand
En välidgt brittisk värd.

Är väldigt trött nu eftersom jag stannade uppe hela natten för att se galan live, så värt det. Regnet gör en inte piggare så det får bli mycket cappuchino och te idag för att hålla igång kaninen. Årets värd var nog det bästa med hela showen, för skön snubbe han där Russel Brand. Sedan var det ju en fröjd att se Britney back on track, eller ja hon såg iallafall ut som den popstjärna hon egentligen är. Det var ju självklart spännande att få se vem som bar vad/vem och hur alla anlände. Sen när är en svartmonstertruck roligare entré än en cirkuselefant? Åh jag höll nästan på att utesluta, alla artister som uppträdde, speciellt Kanye's big finale! (Jag hjärta Mr Wests brosch,som tydligen inte dokumenterats med kamera)

Britney Spears Britney Spears
It's Britney, bitch!


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0