Take You Down

Godkväll

Palla pilbågskytte som lördags aktivitet?

Jag kan måla väggar och njuter av att färgkordinera min bokhylla.
Kreta 07
Åh, om inte paradiset ser ut så här så blir jag besviken. Bild tagen av syster.

Jag har varit halvt handikappad en halv helg vilket resulterat i blogg-torka. Sorry y'all!
Jag lovar att försöka fastna på lite bilder dessutom, det börjar bli RIDICULOUS! som Harry Potter säger. Jag antar att bilder inte gör mig till rätta, eller så tror jag helt enkelt inte på bilden utav mig som omvärlden lyckats lura till sig. Jag lovar att försöka ladda upp några sköna pics för jag vet själv att det inte är jätte lockande att läsa texter utan smarriga bilder till. Det skapar ett intresse, roliga bilder alltså. Och .. där är har vi svaret, varför majoriteten av Tynneredskolans ungar fortfarande har svårt för matte. Då inkluderar jag mig själv. Men men nu bortser vi från mitt ofotogeniska yttre och ser framåt. Eller så kollar vi tillbaks på min lördag som spenderats med fönstershopping+take away coffee och diggande till livemusik på Stars n Bars. Åh, Biancos senaste kalas-stilettklackar i granna färger är en femhundrig bort från mig. Alla par är klädda i siden och har öppen tå, favoriterna finns i färgerna orange,blå och röd. Stars N Bars med Fanny blev det när solen gått ner. Varför blir man alltid lika överraskad när hösten och  dess mörker  kommer, man vet ju att det blir kallare. Men jag nej jag sätter på mig en jeans jumpsuit med bara ben, fast det var lite värt det (I totally looked gorgues). När jag och den rolige hunnit betrakta oss med dem ensamma affärsmännen på stället kom paret Jelly&Rob med sina troll. Banden som spelade var  helt okej om man inte räknar med det första som vi trodde var kareoke-volontärer som vinglat upp på scen. Efter jammandet ville vi  självklart skaka på hyllan och till vår besvikelse var nedervåningen också kallat dansgolvet stängt denna afton. Självklart skulle vi ut i kylan och jaga denna dansvänliga musik. Något byte för dem hungriga jägarna blev det inte, det blev mest bara en lååång iskall stadspromenad. När jag kom hem var jag både tacksam och väldigt glad åt kvällen som gått. Min varma säng tackade jag också för. Snart ska jag besöka den varme återigen för imorgon är det återbesök hos Arbetsförmedlingen.

- Du ser ut som Alfons Åbergs mormor!


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0