Three Aces Begins With 3 A's

Godkväll

Uh, så var inte ditt nylle memorerat mellan skallbenen. Nog allt var det en överraskning, herrn!

Jag kan känna mig obekväm på bibliotek och njuter av mammas hembakade bröd.
Aces

Det blev ingen dagspromenad till Arbetsförmedlingen, jag gjorde allt som behövdes här hemifrån. Mina ögon sved efter sökandet, sjukt många intresseväckande jobbannonser hittades idag. Yay! Efter jag utfört resten av mina förmiddagsritualer åkte jag med vagnen till Stadsbiblioteket. Dagens läsning handlade om 50-talets Sverige och dess levnadssätt. Visste ni att Kavli's hade en populär ost som kallades Raketost? Det var mest förpackningen som gjorde den så folkkär inte smaken. Osten var förpackad i ett rör och vid öppningen fanns ett snöre som skar av osten i den tjocklek som önskades. Nyfikenhet om rymden och framtiden speglades i decceniet design. På tal om rymd och framtid, igår såg jag filmen Wall-E. Den var en av dem bästa filmerna jag sett på länge, eftersom handlingen tar upp aktuella samhällsfrågor och samtidigt är underhållande. Pixar-gänget har skapat en film som inte bara är sjukt snyggt gjord utan får en att tänka efter lite. Se den! Jag såg den gratis, hemma för jag har en duktig pirat-pappa(shhh). Men feel free till att besöka närmaste biograf om du har råd. Idag har jag också hunnit med att skissa lite, äta lite, promenera lite. Strax blir det läggdags för Drama Mama.


S/S 09, bilder från http://www.style.com/

Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09
Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09Abaeté S/S 09
Abaeté

Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09
Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09Alexander Wang S/S 09
Alexander Wang

Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09
Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09Anna Sui S/S 09
Anna Sui


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0