Touchdown

Godkväll

Jag kan sno kläder från andras garderober och njuter av att klappa på fina magar.
http://fashionpics.blogg.se/http://fashionpics.blogg.se/http://fashionpics.blogg.se/

Precis när jag förlorat halva hoppet hittar jag ett mail från arbetsgivaren från Logistic Center, hon kalla till återbesök. Super kuwaki! Det går (nästan) bra nu (8). Min fredags spenderades med Nadia+ heta textilbrudarna på P.C, efter ett tag skulle dem vidare men för mig var det te och sängen som kallade. Eller ja, det trodde jag iallafall. Jag skulle spela snäll och vinka hej till Maia vid Park Lane innan jag skuttade hem. Men där blev vi alla in vipade utav henne, nästan alla .. någon fick gå på två "promenader" men pojken kom in till slut han med. Jag var sjukt odressad, everybody looked fierce but me, jag såg mest snorig ut. Men det hindrade inte mig, jag råkade hitta en partytop i kappsäcken och lite MilliBachi i Maias glittrande kopia. Sen var ju dem jag var med snygga, man blir ju faktiskt som man umgås. Nästan lite för snygg eller för mjuk, om man kan säga så utan att låta som Narcissus. Det var nämligen så att jag fick äran att dela ut en bitchslap denna kväll, att man törs klämma på någon okänd människas stjärt bara för att den råkar se mjuk ut?! För det var du värd, backslickboy! Annars var stunden på Park Lane väldans trevlig med roliga människor, egyptiska gogo-dansare och skumma kostym fabros. Idag har det käkats limekyckling med familja+en förhoppningsvis ny medlem. Jag har också hunnit med en chickflick och önskar just nu en film som handlar om något roligare t.ex. mord. Minstingen blev jätteglad när jag bestämde mig för att stanna hemma ikväll medan Fanny som är ute och vimlar skickar sms såsom: Otroligt Eve att DU är hemma en lördagskväll haha ;-)  men de kan behövas ibland HAHA. Ja, jag känner mig inte pigg och jag hade lätt kunnat somna in redan nu. Oh gawd, I'm older than Emils hängpåse. Nu ska jag jobba på tillfrisknandet, snälla fortsätt störa mig med söta sms.

- Uuh, jag är tydligen någons corazon.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0