When?




                  


Jag blev asglad när min kära vännina idag sa att Gossip Girl börjar nästa vecka
sen blev jag fundersam om hon menade nu på tisdag eller nästa. Nu vet hon inte
och inte jag heller, men hoppas det är snart så man har något att följa under hösten.

Har förresten kollat på idoluttagningarna lite halvt någon gång, måste erkänna att det
är rätt kul speciellt nu i början när det kommer en massa folks som seriöst tror att dom
kan sjunga och sen gör ett väldigt hallå av det när dom inte går vidare typ "vänta bara, det
här är början på min karriär" hahaha jo lycka till då! :D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: anna

fan va retusherad den stora bilden e

2008-09-22 @ 22:51:10
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0