Back on track


Torsdag: Ännu en underbar utgång med flicksen och Annas skånska pojk!

Fredag: Vaknade hos Ida, åt frukost och fixade oss så åkte jag med henne till jobbet. efter ett tag mötte jag upp Robin som jag skulle passa tills Ida slutade hahaha! Vi lekte lite på stan och han fick följa med in i gaaaanska många affärer och tyckte det var rätt komiskt att jag bara gick därifrån med två saker: ett par svarta converse (sånna med tunnare sula) och ett linne med döskallar på. Sen gick vi till Idas jobb bra där! Och satt där i två timmar, innan det bar av hemåt för mej! :)

Lördag: Jobb, en ringde och sjukanmälde sej och jag jobbade nästan för två jag var heeeeeelt slut sen! Blev ju fika senare på kvällen, behövde en lugn kväll! :)

Söndag: Jobb!

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack ännu en gång Nadia! :)

2009-02-02 @ 09:18:44
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0