Black, White and Pink

Eves tidigare inlägg om GRATIS tandvård, inte för mej jag är för gammal DAMN IT! Jag ska gå dit var sjätte vecka och kika plus fixa och sen betala. Ska hela min lön gå på det snyyyyft! Gratis tandvård är bra för måste man inte gå så skiter man i det för man inte vill lägga pengarna. Oh shit nu fick jag ångest igen gaaaaaah mina pengar!! Jag vet mitt lilla ytliga problem..


Imorgon kvälls outfit kommer gå i färgerna ovan svart, vit och rosa med silversmycken, jag vet blir ofta så men nu har jag rotat fram lite plagg jag inte använt på ett tag. Hoppas jag blir en lika snygg eller snyggare pingla än min bild i huvudet haha :D Jag har bestämt att imon ska jag vara snygg men ändå inte frysa asset av mej, får se om kombinationen funkar med tanke på plaggen i min garderob! :D

Vart jag ska? Chez Amis med Evo och Fanny än sålänge, slå en pling om nån mer vill med! :D

Nu måste jag skynda innan min mammi får för sej att stänga av internet idag igen, illaaaaa och jag blev icke glader då!

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: fanny

De låter nice, sexy!! haha :D imon blir de partyy wiieeee! Men va fan skall jag ta på mig :(

2009-02-05 @ 23:25:31
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: tess

Du har la gratis tandvård till 22 i Götet! Det e ju därför jag e sur att flytten ägde rum i denna åldern :D haha

2009-02-07 @ 09:19:05
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: Nadia

Fanny: Du var jättesnygg gumman !

Tess: Även om jag spenderar större delen av mitt liv i gbg så är jag tyvärr inte skriven där, DAMN!

2009-02-08 @ 10:37:58
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0