Commence

Godkväll

Jag kan doppa pommes och njuter av att stå på sne.


WOW. Drama mama här är übertrött. För mycket prat idag, mindre action. Tjöt i betongen med skönheterna, ute i kylan. Vettefan om det är så bra att jag vistas timmar utomhus nu när jag nästan är frisk. Eller jag var frisk, tills Ida frågade om jag var förkyld. Då börja kranen rinna.. sen kom jag och tänka på att jag alltid är förkyld. Iallafall igentäppt. Det är den där tigern till husdjur vi har vaktandes här, päls+min näsa= urusel kombination. Nu förflyttar jag kranen ner i boken, kan inte sluta läsa!


Stiligt klädda herrar, men mamma MIA.. dålig stil, du kan ju så  mycket bättre än det där!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

va e det du läser ege?

2009-02-17 @ 23:10:26
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: en thriller tror jag, den platsar bra i den genren iaf. bara drama, mord & gåtor. mer bhövs inte för att underhålla lille mig. det vet du

2009-02-17 @ 23:12:37
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0