Friday Night

Yes i fredags åt jag och Fanny middag på Chez, Eve var med men åt inte. Då kom jag på något: vad hände med att flickorna skulle äta middag en gång i månaden efter lön? Okej vi var på bio i veckan det kanske blev istället för middag, men hoppas ni inte glömt detta! :)

Jag och Fanny la upp en annan deal party MINST en gång i veckan hahaha bara för det är så kul, nästa vecka blir ju stort party med 20 årsfirande weeeeeeehooooooooo! :D


Gwen Estefani

Annars så var fredagen trevlig party på Chez sen så lyckades Eve helt otroligt lura oss till Razzia, det trodde jag aldrig att jag skulle gå till. Hiphop och Rnb brukar funka för mej men jag var lite besviken på musiken inte så bra som jag hade hoppats! Sen skulle vi möta upp Ida och hennes apdonkangäng, vi kom lagom till när en av dom stod och dansa i trappan för att sedan bli utslängd haha bra där! :)

Sen blev det hemgång!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0