Ida är ett hjärtebarn !

Yes anledningen till att jag är lite off härifrån är att jag inte är nära någon dator med internet när jag har tid att blogga, men jag saknar det lite ändå. Veckan har gått ganska så fort och idag är det sötnosen IDAS födelsedag, stor flicka blir hon 20 år fattar ni?! TJUGO ÅR?! Japp det blir jag också om mindre än 9 månader haha :) GRATTIS IDA, ikväll blir det party! :D


Alla hjärtans dag

Får ta och tacka mina söta vänner för att jag har er, det känns underbart! :)
Gillar Fanny klockrena kommentar: Det är min helg att ha Nadia nu! Haha så bra!
Och Idas kommentar: Du får komma tillbaka på söndag och stanna tills jag åker till London!

Japp det var väl allt, see you later!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0