On my way back

I morse mådde jag inte alltför prima även om det var bättre än igår, fick i alla fall sömn innan jag fixade mackor och nyponsoppa. Sen igår kväll väldigt lite och en del idag har jag hunnit kollat på fyra av sex skivorna på säsong 1 One Tree Hill, då kan man fråga sej hur det gick till köpte den igår innan jag åkte hem. Säsong 1 och 2 bara för det var extra pris, har ju velat ha dom så länge! :)


Miranda Nalle

Eftersom jag ska jobba imon och inte känner mej helt frisk bara nästan är min taktik att inte se sjuk ut för då kanske jag inte heller känner mej sjuk hahaha get it? Jag ska fixa mej och grejer, för att känna mej piggare. Började lite idag med att gå in i duschen, tvätta håret och platta håret med en massa pauser för detta var ansträngande för lilla mej. Wellwell får se hur det går imon då! :)


Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0