Respiration

Goddag

Jag kan se söt ut i svettiga kläder och njuter av att vrida om nycklar i passande hål.


Ärligt jag har inte ens någon hemma nyckel, för det bor så mycket folk i denna lägenhet att den aldrig får stå tom. Nästan. Fast det går liksom i skift. Mamma jobbar både dag & natt, pappa jobbar dag+helg, Amanda är nog aldrig hemma.. antingen är hon i skolan, i "kyrkan" eller på någon hemmafest runt 7/8ans ändhållplats (inte denna sidan utav stan), Affe är i skolan därefter hemma eller i Heidhallen, jag agerar hemmafru under dagstid annars dricker jag kaffe utomhus eller ränner på krogen. Jag har ingen hemmanyckel för att jag inte behöver en. Det kan ju också bero på att dem slutat kopiera upp nycklar till mig eftersom jag råkat slarva bort några stycken(läs: varenda jävel). Jag skrev la om att jag skulle träna igår? And I did! Jag känner mig så där lagomt nöjd med min självdisciplin när jag lyckas tvinga mig själv till att motionera 30 min varje morra samt träna på gym cirkus 2 ggr/vecka. Go eve, go eve, go eve! Nu ska jag söka lite jobbs, åh nej för er som undrar så har jag inte kallats till någon intervju än. Kinda sucks, but hey jag ger inte upp. Sen hjälper det ju inte att arbetslösheten ökat liiiite sen årsskiftet, vi är många svennar som sitter i samma båt since många företag lagts ner eller tvingats kicka folk.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bootyevelina :D

2009-02-03 @ 15:47:50
URL: http://bicepsalexandros.filosoferar.se
Postat av: Evelina

alex:det vet du, bro! ;D

2009-02-03 @ 18:49:16
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0