Stanky Leg

Godmorgon

Jag kan bränna mina tår i solariet och njuter av att ha  kvar gammalt nagellack.



Bilder: Jak&Jil, Harper's Bazaar

Det första jag gjorde idag var att bitchslapa syster Amanda rakt i ansiktet, haha värsta jackass-moment vare. Ungen vägrade att gå upp till skolan och skolad ska hon bli! Hon blev lite (läs:mycket) irriterad men så fort  hon fått i sig flingor och kletat på mascaran var det cool mellan oss igen. Syskonkärlek. Jag gjorde ju det faktiskt utav kärlek, för hennes framtids skull.. muhaha. Well, efter mitt morgonkaffe skyndade jag mig ut i snuskregnet mot solariet. Där mötte jag upp Apan, lite "färg" fick vi la ändå? Efter 20-minutarn(som snarare kändes som 40min), skyndade jag mig ut i svalkregnet mot svalen min. Nu ska jag hoppa in i duschen, för idag ska jag och SuperFanny till frissan.. det var ett väldans tag sen jag var där sist (ajjabajja på mig & mina toppar, i know!). En page, tack!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom å säg hej till mig sen :)) mihi. lycka till hos alex (Y)

2009-02-26 @ 12:25:29
Postat av: Evelina

ida: tacka kussen, det blev precis som jag önskat! wiho

2009-02-26 @ 20:18:30
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0