Star Struck

Godkväll

Jag kan imitera Britney Spears som liten och jag njuter av tugga bläckfiskringar.

Foto: M.McCartney

Min bror fyllde 100/4 igår, ett kvarts sekel. Bro's gettin old. Haha nää. Men detta firades med ett resturang besök i Haga. Pasta o Vin. Dem andra drack vitt, resten drack vatten. Alla åt vi pasta och gött vare minsann! Efter middagen for födelsedagsbarnet & hans vackra halvryska vidare till party, själv åkte man iväg iklädd mjukisbrallan till Majorna. Där väntade hungriga barn på att matas med lösgodis och film fick vi till efterrätt. Sen var det hemåt som gällde, tur att vagnarna inte hade slutat gå.. bara lite förseningar, så hem kom jag iallafall genomblöt som jag var. Nu blir det stor möte med NoBitchAssness.. som jag så sött döpt plattången till, därefter fikus med fagra flickor i stan.

Vi kan det där med att beställa ute.. vi as in System Jensén:

- Ehm, jag tar en ZzuupA.. eller hur man nu uttalar det
- Yup, en soppa uppskrivet här
- Aha, det hade ju inte jag gissat på..

- Jag tar den där mascaran med färskpressad vitlök till!
- Hö? Ursäkta..
- Ja? Husets efterrätt tack :)

Piz!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0