Måndag :)


Weehoo GG startade igår och Eve som tjuvkollat har lovat en grym säsong med mycket drama, can't wait! ;D

Lördagen blev en konstig dag, hmm har inte mycket ord för det egentligen men tusen tankar! Kvällen var jag i alla fall hemma på familjemiddag, gick och la mej elva fick sova tre timmar i en säng tills jag blev väckt och fick lägga mej på soffan när resten av huset bestämt sej för att knyta sej.

Söndag blev lugn start, sedan panikpackning på 10 minuter typ haha sprang till bussen med två mindre väskor och en påse hade glömt lite och tagit med lite onödigt. Men min söta mini-dator och plattången var med i alla fall! Väl på jobbet valde jag ut en bag (har saknat en sådan i min garderob länge) som allt fick plats i men som inte var allt för stor. Efter jobbet mötte jag upp Ida vi köpte pizza och åkte till hennes jobbarkompis och myste till film Hairspray och Förtrollad blev det. Senare hem till Ida och tjöta en massa innan vi bestämde att det var dax för sängen.

Idag sprang jag på ärenden innan jobbet och efter ska jag hem till Ida igen om jag inte ska med henne på träningen, hon hade inte bestämt sej ännu. Men det märker vi! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0