Nu blir det tantfika!

Luuuuugn helg blev det ja efter förra helgens festligheter och nästa helgs kommande paaarty! I fredags  var jag ju sjuk så då blev det mest tv, te, popcorn osv. Igår köpte jag och Fanny hem Thaimat, pizza och Coca Cola och kollade på Honey det var sjukt mysigt! :) Senare kom Eve med godis och Anna var också med, vi kollade film och myste. Efter att ha fått klart för oss om snöstormen var det dax för hemgång och vi hoppades alla tre att detta skulle gå galant. Jag skulle köra och slirade större delen hem, behöll lugnet men var livrädd hahaha shit men jag klarade det även om det tog tid, men jag kan säga till alla som inte har fixat körkortet så är halkan en lätt match jämfört med vad som kan vänta haha! :D


Honey

Jaja idag blir det fika och jag ska snart brumma iväg! :)
Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0