808s & Heartbreaks

Godkväll

Jag kan teckna mitt namn på teckenspråk och njuter av att dra på mig stövlar.

Vi hittade det vi sökte och lite mer än vad vi var ute efter. Nej, inget är inhandlat ännu men det kommer. Pyret i familjen önskar sig låååångt hår inför kommande födelsedag. Hela fjorton år blir hon, maaajjjj gawwwd. Den åldern, be för oss runt om henne. Hon är redan en liten rebell, en väldigt högljudd sådan.. men nu matchar siffrorna beteendet. Nu ska jag haffa John Blund, hoppas att han inte har något emot det. Förresten, anledningen till att jag inte svarar när "Dolt nummer" ringer förklarar sexige Shia LaBeouf i filmen Eagle Eye.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0