As Far As I See

Goddag

Jag kan simma på land och njuter av att dricka beska vätskor.


S.Blomqvist

Cirkus fyra timmars tjöt om allt mellan himmel och jord med IkkeDikkeDamm (som Amina kallar henne) inleddes dagen med. Solen bjöd på sken och skönheten bjöd på kaffe, danke där. Sedan dess har jag suttit och letat jobbannonser, några ansökningar har jag fått iväg med. Alldeles nyss tog jag ledigt från mitt jobb(att söka jobb), för att spana lite vårstuff. Ge mig, ge mig, ge mig! För att göra plats för något nytt i min garderob måste denne rensas, överfylld är den men ändå känns det som att jag bär samma kläder var eviga dag. Mor min har också nämnt att det sett bedrövligt ut x antal gånger+ Apan kunde ju, då kan jag med! Fast jag hoppas på bättre resultat än ditt, come on en påse?! (6) Så nu blire rensning, exakt nu. Snubblar säkert förbi här ganska snart, om jag känner mig uttråkad eller så.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha öööh låt mig va.. är ju inte klar än och man kan ju inte slänga allt, fastän om man vill haha! :D det kommer mera :D

2009-01-16 @ 03:04:54
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: dammit . det blev en halv soppsäck!ska lämna dem nu :)

2009-01-16 @ 11:04:54
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0