Bättre tryck än man kan tro !

Okej lördagskvällen började med att jag åkte med Malin hem och fick god mat osv, senare hämtade vi Fanny, Annika och en dansk haha :) Jag och Malin fixade oss sakta men säkert och dom andra kollade på eller så. Sen började vi spela, lärde mej ett nytt spel där man blåser på kortleken haha det får jag köra med flickorna några gånger! :) Vi fick såklart springa till tåget, det är likadant varje gång buss, spårvagn eller tåg kvittar man får alltid springa! :D När vi klev av tåget snöade det och lilla Nadia blev lycklig även om hon visste att allt skulle försvinna för snart. Vakten påpekade högt att alla under 35 kunde ta fram sina leg haha kul att inte möta en gnällig vakt :D Därinne stötte jag på brudarna som ska lämna landet, andra classmates från högstadiet, en jobbarkompis, en praoelev från jobbet och en massa annat folk riktigt trevligt! Hörde att det aldrig vart sånt drag där men musiken var bra, roligt folk och partynivån var hög, det kunde man kanske inte tro om mina hoods! :) Hade en jättetrevlig kväll, tacktack! :)


Mischa Barton

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiee tack så mkt själv sötnos..de va riktigt trevigt :D Får dra ut lite mer i kungsbacka haha ;)

2009-01-19 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0