California here I come, right back where we started from.

Okej jag är påväg åt helt fel håll känner jag! Vaknade och var täppt i näsan och helt hängig, min röst skär sej ibland och när jag väl hostar är det en del. Fy tänk att man ska vara typ sjuk på sin lediga dag, det är ganska illa! Jag som hade planerat att slappa halva dagen och sedan åka in mot staden och hitta pånågot trevligt, nu känner jag snarare att jag borde vara hemma hela dagen för att inte bli värre så jag kan jobba hela veckan. Min tur till affären var bara den allt för jobbig haha typ tio minuter dit bara! Efter att ha lagt upp en bild på Mischa blev jag sugen på OC, ska kolla in dom första avsnitten nu med choklad och ett stort glas juice (c-vitaminer är väl bra när man är sjuk?) haha jaja det märker vi! :)


The OC

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, erkänn att det va lite smart ;)

haha, tack så mkt=)

2009-01-19 @ 15:18:23
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Evelina

oscar: haha fast jag föredrar duvor framför giraffer .. not.

2009-01-19 @ 16:45:32
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0