Deal Or No Deal?

Okej jag försöker gör en deal med mej själv att bor jag hemma minst ett halvår till så kan jag spara liiiite mer pengar till nån utlandtripp på minst en månad för att sedan flytta, jag sätter plus och minus bredvid varandra och försöker intala mej hur allt ska funka osv. Hahaha bara det att jag haft alla dessa tankar förrut och blir i slutändan samma sak: Jag måste flytta iväg på mina egna vingar och visa att jag klarar mej själv! Hur, när, varför vet jag såklart inte men jag bara MÅSTE! :) Med andra ord kommer det nog inte bli nån deal med mej själv hahaha :D ni fattar säkert inte vad jag snackar om heller! :)


Uhh vem vet en sådan här kanske man får glida runt i en vacker dag hahaha ! :D

Ciao, Nadia


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Me do 2 :)



Den bilen asså, eller egentligen vilken rosa bil som helst hade varit nice att glida runt i!

2009-01-08 @ 22:36:17
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Nadia

Ja det skulle vara sjukt naaaajs! :)

2009-01-09 @ 21:49:58
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0