Det Är Så Jag Rullar !


Eva Longoria

Idag var det inte en enda unge att se efter så där satt jag i min ensamhet till lite musik drack varm choklad, åt godis och kollade runt på nätet. Yes så blir det ibland, men jag behövde som sagt en sån dag för att orka har nämligen räknat ut att jag ska jobba VARJE dag den här veckan! Fast jag klagar inte bara konstaterar det, jag menar fem timmar idag, fyra timmar imon och två och en halv timme på fredag är lätta dagar resten får jag kämpa mej igenom! :)

Nu är mitt hår fint igen också och lagom till lönen rullar in ska jag bestämma hur mitt hår ska se ut framöver för något ska jag allt göra! Sen satt jag och funderade över tatueringar idag också nu tror jag att jag vet nått, måste bara hitta någon bra som kan hjälpa mej med den. Hahaha kommer bli kul om jag gör det, jag lovar min Mammi kommer sätta kaffet i halsen sen kanske man kommer få höra ett par decibel också men vad gör det om hundra år? Haha det är det bästa med att vara över 18 sånna saker väljer man själv! :D

Nu ska jag kolla lägenheter igen och dröma mej bort, mitt fucking papper har inte kommit än blä!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0