DK3? WTF?!

Godkväll

Jag kan smajla som en galning och njuter av att bära bananlådor.

Long hair, don't care.

Coz my heart it DAMAGED, so DAMAGED (8)! Jag vill ha kvar Aubrey och D.Woods i Danity Kane. Det finns inget DK utan dem. Om inte alla dem originella BadBoys-talangerna får stanna i tjejgruppen kommer det gå nerför. Way down, Diddy! Så nu har min dag spenderats med att sörga splittringen till deras sköna jamz. Lite tv-tittande har jag också hunnit med, Victoria's Secret Show kan man ju bara inte missa. Halvt egodödande show though, dessa fagra fruntimmers yttre är ju något att drömma om. Modellernas långa hårsvall får mig nästan att vilja spara ut till långt hår igen fast jag har bestämt mig att klippa page först och sedan låta det växa ut.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0