Fixat och klart !



Yes då har jag varit duktig och fixat och trixat dagen efter mina två sötnosars birthdays i februari så är jag uppsatt på bara ifall det behövs vilket isåfall skulle innebära typ fyra timmar eller inget alls istället för drygt sex timmar weehoo! Sen har jag en massa funderingar och uträkningar om boende och ska försöka samla ihop till någon tripp vart vet jag icke men nånstans vill jag! Från att det antagligen skulle bli lite jobb i januari/februari till lite lediga dagar men det ger cash och det gillar vi, synd bara att många dagar är så få timmar. Fast just nu behöver jag bli helt frisk och då är det okej! :)

Slut på struntpratet och dags för lite film innan sömnen!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0