Ge mej en Coca Cola nu tack !

Jag följde mitt lilla schema galant men fixade ingen skjuts så nu ligger skiten i förrådet tills päronen åker dit nästa gång! En annan intressant sak jag trodde man kunde klaga på för stökigt, för mycket skit i rummen, för dålig ordning, för smutsigt osv men nu kom nått nytt att man kan slänga FÖR MYCKET skit det var tydligen vad jag gjorde. Hahaha jag som trodde att jag skulle på beröm för att jag tagit tag i det utan tjat och verkligen går in för det men inga guldstjärnor här inte dom delas sällan ut hahaha! :) Det är det jag vill ha tror jag en klapp på axeln, ett gott ord eller något som får mej att känna mej duktig så att jag inte bara själv tycker så eller nått! :D


Coca Cola är aldrig fel :)

Nu åker jag till jobbet!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0