Gone With The Will

Godkväll

Jag kan fylla på koppar och njuter av att toasta med våffeljärnet.


Såg precis klart Gossip Girl avsnitt 15 av säsong 2, för er som inte kommit så långt än säger jag: smarrigheter väntar. Jag är tjej och jag får lov att älska serien. Fast det är inte helt överraskande att jag fastnat så för thedramashow, jag var besatt av O.C och GG är ju som O.C fast iklädd en vinterkappa. Samma Josh Schwartz ligger bakom hit-serierna, holla! Nu ska DramaMama dricka te och tjöta bort natten med MSN.


Logan Marshall Green "Trey" & Ed Westwick "Chuck" - pretty badboys.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

dom måste va söta på olika sätt men tror fan logan slår gossip girl pojken asså :D haha eller nä nu vet ja inte hahaha! pöddingar båda 2!

2009-01-14 @ 01:30:41
Postat av: Evelina

ida: ah det väger väldigt lika,mami.

2009-01-14 @ 01:35:14
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0