Happy New Year !

Jag skickade inga sms eller ringde nån inatt för att önska gott nytt år jag vet hur det är nätet är överbelastat osv så vill önska alla Gott Nytt År, hoppas ni hade en lika sjukt kul kväll som jag med underbart folk! :) Jag är såååå NÖJD! Börja dagen med att åka och sola, det är så avkopplande och gött sen bäst av allt då färgen :) jag drog vidare in mot staden, mötte upp Fanny och Tess på donkan yes man får ladda med mat en sådan dag. Sen lite in i affärer för att fixa det sista, hitta inte rätt storlek på klänningen så jag lämna tillbaka två av dom den sista var en svart paljettklänning som jag hade blev rätt bra ändå med silversmycken! :) Väl hemma hos Fanny börja vi fixa med maten, fixa oss själva och börja parta lite. Ida dök upp och skulle också fixa sej där så vi dansa och hade oss :D sen droppade resten av folket in, åt mat kycklingspett och pastasallad MUMS! Det blev lite ölspel och en annan lek som jag var sämst på hahaha man fick inte skratta där! :) Sen kom lite fler folk och det var sjukt trevligt! Helt plötsligt var det Tolvslaget och alla gick ut önska gott nytt år skåla och sånt :) Festen fortsatte innan det blev dax för hemgång. Tack alla söta för en sjukt bra nyårsafton !! :D



Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0