I Don't Want To Be


Bara för att Lucas och Peyton är så söta ihop i One Tree Hill !

Om jag hade haft alla säsongerna i den serien, en STOR skål popcorn och en MASSA Coca Cola så hade jag vart sjukt nöjd alltså! Åh en dag ska jag ha ett sånt maraton faktiskt, fatta sicken slappis-dag GÖTT! :D Fast blir säkert en slapp kväll nu i alla fall, fick fler tider idag också så det är nästan att man längtar till lönen i februari istället haha! Jag måste lägga upp nån slags budget och räkna ut mina "fasta" utgifter när lönespecifikationen kommer så jag vet vad jag kan lägga undan till en resa och till ett flytta hemifrån konto, yäs nu ska jag vara en duktig flicka! Vet inte om jag nämnt det förr men har ju använt en del av mina studentpengar till söta tallrikar och skålar jag är på gång jag är taggad jag är laddad lalala ! Slut på struntpratet :D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: bejb

haha, själv har jag alla säsonger:D förutom att halva säsong 6 inte är släppt än, sen kan du inte ha ett maraton med One tree hill på en dag, snarare 1 vecka, med konstant tittande:P såpass mkt är det

2009-01-13 @ 21:11:03
Postat av: ida

nadia jag har säsong 1,2,3,4 :D lala. vi kan spna in dom iaf.. jag är på på på på på på på :D

2009-01-13 @ 23:31:01
Postat av: Nadia

Bejb: Hahaha okej då, häng med till Ida så kollar vi :D



Ida: DEAL, klart jag är på på på ! :D

2009-01-14 @ 21:26:42
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0