I just can't get it !

Fyra timmars arbete som bestod av packa upp, larma, hänga ut non stop! Såg nån söt väska som jag ska kika på mer i morgon. Sedan blev det lite mat och jag funderade på en tripp till stan men kom på att det nog lätt kan bli dyrt, får shoppa senare! Känns lätt som för mycket pengar gått på för lite tid men jag vet ju att det är mina "räkningar" så har knappt gjort nått ännu. Köpte nytt busskort och fick reda på att det höjts efter årsskiftet DAMN något jag nästan kunnat räkna ut det händer varje år och min fråga blir alltid Hur ska man få fler människor att välja kommunalt om man höjer kostnaderna hela tiden? Det är ju inte så att man kan lita på att bussen dyker upp, det har jag lärt mej! Men jaja that's life!


Modette

Jag vill ha utgång på torsdag, mysa med flicksen, skratta, dansa, kolla på söta pojkar och ha riktigt trevligt. Alla som är med please say I do höhö! :) Allt jag kan säga är att jag behöver det, ibland går allt för fort för att man ska hänga med och det är precis vad som har inträffat!

Ciao, Nadia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill, jag vill :D

2009-01-27 @ 19:37:24
Postat av: Anonym

fanny va de ;) hihi

2009-01-27 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0