I'm Back

Evelina har ju berättat om partyt igår och jag tycker också att det var lyckat! Men kom fram till att salsa nog inte riktigt är min grej, och när en hel salsa-klass plus massa andra verkade kunna allt så försökte jag hålla mej borta från dansgolvet så mycket som möjligt hahaha! :) Men det var massa trevligt folk så jag hade det kul ändå, sen avslutades kvällen på Burger King innan jag och Ida sprang till bussen. Jag somnade tydligen ifrån henne hahaha inte snällt där men jag var sjuuuukt trött ! :D


Gwen Stefani

Veckan blev ungefär som planerat, med vissa saker tillkomna och borttagna. Det gick fort och nu väntar en ny vecka, det verkar som jag blivit av med julen hemma i alla fall bra där! :D Jag hoppas på ännu en bra vecka, eller kanske ännu bättre haha ja tro det eller ej men jag hoppas faktiskt på lite stuff något man aldrig ska göra då går det aldrig vägen ! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0