I'm not sick anymore !

Jag vet inte om det är allt té, filmmyset, extra påklädd, skolyckan, vitamin C juicen eller något av dom andra sakerna jag gjort men jag mår bättre, jag är nästan frisk faktiskt. Känner mej piggare och kryare och det är bra, plattade tom mitt hår förut som jag inte haft ork till innan! :) Ska bara överleva alla dagarna fram till nästa fredag då jag får lite ledigt. Men jag deppar inte har lite grejer att se fram emot fredag = lön och after work så jag får träffa fler av min jobbarkompisar. Lördag = förhoppningsvis utgång, eller jag hoppas på det i alla fall :D Nu ska jag kolla klart på Legally Blonde som jag började på igår, men blev lite uppehållen då! :)


Sienna Miller

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0