It sucks to be sick

Nu har jag kollat på fyra avsnitt av OC, har saknat den serien vill se alla nu men hade inga fler tyvärr! Annars har jag kollat One tree hill på tv, ätit middag, ätit choklad, lyssnat musik, kollat efter lägenheter och bläddrat lite i en tidning. Nackdelen med att vara sjuk, det är sjukt tråkigt haha! Mammi kände på min panna förut hon sa jag var lite varm. Nu ska jag leta vidare efter godsaker och sätta på en film blir nog Sex and the city eller Legally blonde var längesen, men den förstnämnda blir det nog! :)


Adam Tensta

Ha en trevlig kväll!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Armin

Haha, ja, det gör det! :D

2009-01-20 @ 15:42:38
URL: http://damnthatarmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0