Jag kan faktiskt om jag vill! :)

Jag slösade sjukt mycket tid på åkandet till och från skolan, jag fixade tre år, jag sprang ut med massa glädje, jag klarade körtkortet, ja jag kan faktiskt om jag vill haha! :) I två kvällar i rad efter att ha spenderat nio timmar på jobbet har jag rensat och städat i min garderob, bland allt mitt smink, smycken och kastat en massa tidningar! Ja ska rensa ut all skit och jag hoppas att jag håller det och fixar detta ska fortsätta snart med skrivbordslådor och skåpet, imon efter en välbehövd sovmorgon ska jag åka till återvinningen och bli av med skiten. Två anledningar: 1. Det behövdes ! 2. Det blir lättare den dagen jag flyttar haha ! :) Jag tror seriöst det kan vara det sistnämnda som ger mej orken att städa istället för sova haha men så är det, jag kan jag kan jag kan men som sagt bara om jag vill! ;D Jag får tacka Ida min söta apväninna som fick mej att börja med garderoben vi hade sällskap i luren och städade ihop haha fast hon hamna lite vid datorn också hade jag med gjort om den inte vart upptagen! :)


Hittade en fin bild när jag sökte på google men vet inte hur haha, I like i alla fall! :)

Slut på pepp-inlägget och fortsättning av städandet! :D
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

tack migtack mig :D jag är bra på att få andra å gö bra saker. men sen skiter jag i mig själv :D jag står fortfarande kvar på samma ställe hahaha! blä!

2009-01-16 @ 03:03:20
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Du klara det babe det känns bäst när allt är klart ! :D

2009-01-16 @ 22:53:52
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0