Kid Kudi

Godkväll

Jag kan tacka nej till Faktum utan att få dåligt samvete och njuter av att gäspa.

If it's right then i'm already back. Åh vad jag känner mig på topp, har sökt som en hund efter trädgårdslik. Helt galet faktiskt, men antalet ska vi inte gå in på.. för då ser vi hur desperat jag egentligen är. Alltså efter cash. Nu när jag slutat för dagen, har jag redan hunnit få ett nej. Arbetsgivaren svarade kortfattat(och smärtsamt), inledde mailet med: Det är inte din dag idag, Evelina. Några timmar efter detta, alltså nyss skickade DramaBaba en lika deprimerande länk till mig but hey, nothin can bring me down today! Fast det kanske beror på att jag flyr landet om några dagar, om allt går som planerat dårå. Inte mot varmare vindar dock, men mot relaterade vindar. Jag & Mami, ska chilla med släkten i Helsinki nån dag. Jag ser  hur mycket hon längtar hem och jag saknar extra sauna-tid, så imorgon är det bokningsdag.



Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

men va va va?? har du åkt bort än? :O

2009-01-21 @ 12:20:25
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: inte än, apa.

2009-01-21 @ 21:53:40
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0