Lite duktig ändå :)

Okej jag erkänner fick inte mycket städat igår som jag tänkt men lite i alla fall, sen har jag tagit igen resten nu har redan hunnit rensa ut mina två skåp! Det är inte fint ännu men all skit är borta, sen ska jag fixa i ordning allt bara jag blir av med skiten först. Har lite kvar att gå igenom sen kan jag fixa allt som jag vill ha det. Min sovmorgon blev till tio typ men eftersom jag inte gick och la mej allt för sent igår fick jag en del timmars sömn. Nu på schemat står det duschning och sedan dammsuga hela huset så mor min förhoppningsvis blir nöjd hahaha! :) Jag är smart som duschar när jag är ensam hemma då kan ingen klaga på att det blir för länge, sen när någon dyker upp får jag fjäska skjuts till sopptippen! :)


Sarah Jessica Parker

Jag kom fram till att jag får vara HELT ledig fem dagar i hela januari, men blir inte heltidstimmar för det vissa dagar jobbar jag kanske fyra timmar bara men jag är nöjd. Jag måste jobba MYCKET för att få pengar till allt jag vill hitta på. En nackdel är att jag jobbar under två födelsedagshelger i februari, har jag tur kan jag fixa lite mindre jobb under den första men den andra är värre. Wellwell det löser sej väl alltid! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0