LL Doesn't Stand 4 Double Looser

Godnatt

Jag kan vispa grädde och njuter av att somna till ljudet av tre tickande klockor.

Jag börjar lära mig det där med att göra kollage, am i right or am i absofuckinglutely right? Okej så duktig är jag inte. Men lite cred här ovan tog jag åt mig. Denna söta torsdagsafton har mer eller mindre än mer spenderats med mina systrar. Dem gjorde vad nu sjuklingar gör samtidigt som vi alla försökte koncentrera oss på Chuck, S & B. Det leder mot slutet på säsong två av GossipGirl, det blir allt svårare att hålla blicken från dumburken när avsnitten slås på. Förresten(tyvärr) måste jag meddela er om att jag fortfarande inte har en krona på mitt kort, så ring om det är akut if not then don't. Nu ska jag dricka pineapplejuice* och därefter SOVA. Jag vägrar att skriva XOXO, som alla andra fina bloggerskor hade gjort nu men vi vet ju alla att jag inte är som er andra*.

*pineapplejuice :anledningen till att jag skriver ordet på engelska är för att jag inte har någon alls koll på hur många N det är i den svenska översättningen.
*jag är inte som er andra: jag är konstig..


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Emelie LH

sv: I know och jag ska leva med honom i 11 veckor nu ;D haha..

2009-01-09 @ 15:25:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Evelina

emelie: verkligen, han var en riktig bejb. lyckoost!

2009-01-09 @ 16:10:41
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0