Love me love me, say that you love me !



Igår innan jag slumra till kolla jag på halva Sex And The City filmen, den biten när det är som mest med kärlek haha där satt jag utan någon som höll min hand hahaha. Ja sånt kan vara lite halvt deppigt speciellt den här årstiden tror jag :) jag undrar varför man vill ha mer kärlek på vintern egentligen? Jag menar jämför man med sommaren så har man så sjukt mycket mer att tänka på, så man hinner la inte med att tänka på det. Nä jag säger inte att pojkvän är bra jag klarar mej rätt bra utan faktiskt, men ibland kan det verka mini-mysigt men bara ibland! :)

Yes några av mina planer är gjorda idag typ sova och slappa haha! Nu var det bara det där med städningen också DAMN! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0