Make A Statement

Godkväll

Jag kan använda min hjärna och njuter av att vifta med vita flaggor.

Min söta finlands tisha och syrrans palestinasjal, fresh cool young Lu med på ett hörn också.

Jag glömde helt bort att berätta om tjej(?)fajten på Sticky. Haha. Förlåt om någon kom till skada, men om du ger dig på mitt umgänge får du allt vara beredd på smisk. Vem som delar ut dasket beror helt på vem som är först till kvarn. En blåhaka, en scratched överarm och en nerblötad outfit blev resultatet. Fast det är okej, vi fick score på annat håll.. right? (6). Ikväll blev det däremot lugnare- en fikus med fina flickor hos TinTin, tre tummar upp för ställets kaffe. Efter slurpandet, begav vi oss hem. Hem till sängs? Nje, blir nog en film för min del innan jag kryper ner i det varma. Bolt?! Yesssiiiiir, den ska ses. I said i'm a nerd but i ain't a punk!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: fanny

Hahaha en blåhaka ;D Tack för fikan igår de va myspys :D

2009-02-01 @ 17:09:34
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: Evelina

fanny: muhaha, detsamma detsamma!

2009-02-01 @ 17:49:21
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0