Oh Happy Day

LALALA åååh jag är så glad! Det som gör mej sjukt glad är känslan efter jag hittar någon jag verkligen gillar och köper det, när jag håller det i mina händer och vet att det är mitt, i påsen påväg hem och även nu av att veta att dom finns på mitt rum! Låter helt sjukt kanske men det gör mej glad pengar JAG kämpat för helt själv som jag sedan får lägga på något jag verkligen vill ha. Njutningen sitter inte i slösandet på ingenting utan på sakerna jag önskar som jag fixar själv. Nu undrar ni kanske vad som gjorde mej så lycklig den här gången: ett par skor, mörkblåa sidenpumps med en rosett framtill. En praktikant och min chef såg dom och godkände dom direkt, tack välbehövligt och snyggt! :) Så nu mina korta skönheter till vänner blir jag längre än längst på nästa party hahaha illa! Enda nackdelen hahaha nädå fin ändå får man hoppas ;D


Vogue

Nu måste jag dammsuga!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

korta skönheter.... ööööh jag är lång :O:O

2009-01-21 @ 22:13:21
Postat av: idaaaa

korta skönheter.... ööööh jag är lång :O:O

2009-01-21 @ 22:13:39
Postat av: Evelina

ah fast jag är ju längst ändå..

2009-01-22 @ 11:43:17
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Nadia

haha jämförde bara med mej själv juuu, ni är sötare! :)

2009-01-22 @ 22:02:32
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0