Paaarty !

Vilken kväll och natt jag hade igår va! Efter att ha både öppnat och stängt butiken åkte jag och Malin in till Götet för att dansa loss med Ida, Fanny och Anna till Elefants toner. Var riktigt bra drag och jag ställde frågan gång på gång, varför är vi så sällan på Sticky? Det är ju kul, trevligt folk och massa rolig musik plus happy hour hahaha! Massa trevligt hände innan flicka efter flicka åkte hemåt tills bara jag och Fanny var kvar hahaha sällan vi är sist, så kul att vi så sällan ger oss! Jag försökte mej på att vara halvt brevduva och sända amors pilar men ja fick hälsat i alla fall ! :) Sen var det dansa med brats, skojja på dansgolvet, omedvetet få igång ett kärleksgnabb osv. Det blev en slags efterfest fast en ganska lugn sådan och Fanny är ju ganska svår att få med sej hem ibland haha yes halv sex gick vi innanför hennes dörr och jag fick TVÅ timmars sömn innan det var dax att åka till jobbet. Tog vara på efterfestens tips att dricka redbull för att palla ännu en öppning och stängning men bara för jag inte gillar det blandade jag ut det med Coca Cola hahaha vet inte om det var därför eller om det var inbillning men jag kände mej otippat pigg hela dagen. Jag säger ju det jag kaaaan! :D



Sen jag trippa innanför dörren hemma för ca 1 och en halv timma sen har jag fått lyssna på julmusik åh herregud kom över det, nu ser vi framåt efter nyår ingen mer juuuuul tack ! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Emelie

O nej! Jag tyckte inte det var gott! Riset var gott.. men inte resten hah! :P

2009-01-09 @ 22:02:17
URL: http://emelielydig.blogg.se/
Postat av: Evelina

emelie: jo i'm tellin you, mittemot fröken O här i stan är sushin muuuums!

2009-01-09 @ 22:46:42
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0