Red Rum

Godkväll

Jag kan plocka persilija och njuter av att rosta ringar.


Ay Ay Ayaa! Att vi skulle hamna på en bachatanight på Gotebar var inte helt väntat, men trevligt vart' det. Födelsedagsmannen var både lullig, gullig och 20 år. Innan vi hamnade på salsagolvet satt vi och roa på gamla herdeliga Chez Amis. Där sjöng följet för full hals till svensk "musik" medan jag letade efter en behaglig sittplats. Jag gillar nämligen inte att orsaka otillräcklig blodtillförsel i någons ben. Så om det ska bli knäsittande, you may take a seat in my lap. På Gotebar såg dansgolvet ut som en scen ur Grease, alla var proffis och kunde exakta danssteg. Vi prövade  oss på några låtar men insåg snabbt att vi var ute och cyklade. Men när reggaeton börjades spela, då fan.Tack för aftonen och grattis till alla nyförlovade sötnosar, alla fria till alla igår.. ändå är det jag som badar ensam i badkaret idag. Nu blir det bada, sen varma choklada därefter film? Yesssuuuuuur.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: bejb

Lullig och gullig alltså;D hoppas ni hade trevligt, förlåt för att jag va otrevlig om jag va de, minns ej men :P sorry iaf

2009-01-11 @ 21:42:26
Postat av: Evelina

bejb: alltid. otrevlig? hell no! hoppas du hade det skojjsigt igår du med!

2009-01-11 @ 21:58:52
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: bejb

:D skönt å höra:) jo de var trevligt igår, om man ser över hela af:)

2009-01-11 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0